Maktabgacha ta’lim

‘’ Maktabgacha ta'lim tizimi uzluksiz ta'limning birlamchi, eng asosiy bo‘g‘ini hisoblanadi.’’ KIUF maktabgacha yoshdagi bolalarni o'qitish bo'limi har tomonlama bilim va tajribaga ega bo'lgan maktabgacha yoshdagi o'qituvchilarni tarbiyalashni maqsad qilgan. Bolalarning rivojlanishini tushunish uchun psixologik asosni, ta'limning falsafiy asosini, an'anaviy madaniyat va qadriyatlarni, zamonaviy jamiyat talablarini qabul qiladigan ijtimoiy asosni, asosiy bilim va ta'limni o'rganish orqali erta bolalik ta'limi nazariyasi o'rganiladi. Bundan tashqari, ta'lim va bolalarni parvarish qilish sohasidagi amaliy mashg'ulotlar orqali erta bolalik ta'limining mutaxassisi sifatida o'sishadi. Maktabgacha ta'lim bo'limi bitiruvchilari maktabgacha ta'lim nazariyalarini o'rganadilar va amaliy mashg'ulotlari orqali kasbiy bilim va ko'nikmalarni rivojlantiradilar.Maktabgacha ta'lim fakulteti 

KIUF maktabgacha talim fakulteti har tomonlama bilim va tajribaga ega bo'lgan maktabgacha talim o'qituvchilarini tarbiyalashni oz oldiga maqsad qilib qoygan. Bolalarning rivojlanishini tushunish uchun psixologik asosni, ta'limning falsafiy asosini, an'anaviy madaniyat va qadriyatlarni, zamonaviy jamiyat talablarini qabul qiladigan ijtimoiy asosni, maktabgacha talimning asosiy bilim va ta'lim metodikasini o'rganish orqali maktabgacha ta'lim nazariyasi o'rganiladi. Bundan tashqari, ta'lim va bolalarni parvarish qilish sohasidagi amaliy mashg'ulotlar orqali maktabgacha ta'lim mutaxassisi sifatida o'sishadi.

Maktabgacha ta'lim fakulteti bitiruvchilari maktabgacha ta'lim nazariyalarini o'rganadilar va amaliy mashg'ulotlar orqali kasbiy bilim va ko'nikmalarni rivojlantirib, nafaqat maktabgacha ta'lim muassasalarida, balki bolalar kitoblari nashriyotlari, televideniya, bolalar dasturiy ta'minoti va o'quv materiallarini ishlab chiqaruvchilar va bolalar ilmiy-tadqiqot institutlarida asosiy vazifalarni bajarishlari mumkin. Oqishni bitirgandan song magistratura bosqichiga o'tib va magistratura hamda doktorlik darajalarini olgandan so'ng, universitet professori sifatida ma'ruzalar va tadqiqot ishlarida qatnashishlari ham mumkin

Ta'lim maqsad:

 

‘’ Ijodkorlik va o’z shaxsiyatiga ega bo'lgan professional maktabgacha ta’lim murabbiylarini tarbiyalash’’

21-asrning yangi bilimga ega bo'lgan jamiyatga asoslanib, yaxlit ta'lim va tajribaga ega bo'lgan maktabgacha yoshdagi bolalar o'qituvchilarini tarbiyalashga qaratilgan.

‘’ Ijodkorlik va o’z shaxsiyatiga ega bo'lgan professional maktabgacha ta’lim murabbiylarini tarbiyalash’’

 

Maktabgacha ta'limning asosiy tushunchalari va nazariyalarini tushunishga asoslanib, yosh bolalarning darajasi va alohida ehtiyojlarini aks ettiruvchi o'quv dasturini ishlab chiqish va qo'llash qobiliyatini rivojlantiradi.

 

Bolalarning jismoniy, kognitiv, ijtimoiy, nutq, hissiy va ijodiy rivojlanishi haqidagi tushunchalarni, umumiy va maxsus ehtiyojga ega bo’lgan bolalarni o'qitish va rivojlantirishga ta’sir ko’rsatuvchi ta'lim muhitining ahamiyati haqidagi qarashlarini oshiradi. 

 

Maktabgacha ta'lim muassasalarida guruhlarni boshqarish va nazorat qilish bo’yicha tushuncha va ko'nikmalarni oshirish, bolalarning individual farqlarini inobatga olgan holda ta'lim va maslahat berish qobiliyatlarini rivojlantiradi.

 

Axborot-kommunikatsiya tarmoqlari va kompyuterlardan foydalangan holda darslarni olib borish, globallashuv uchun maktabgacha ta'limning samarali usullarini o'rganish singari kelajakdagi jamiyatda talab qilinadigan maktabgacha ta'lim uchun mas'ul shaxs sifatida bilim va ko'nikmalarni rivojlantiradi.

O'quv dasturi:

 

 

1-Kurs

2-Kurs

3-Kurs

Mutaxasislik

Nutq o’stirish metodikasi

Bolalar psihologiyasi va psixodiagnostikasi

Instrumental musiqa

 

 

 

 

 

Maktabgacha pedagogika

Chaqaloqlarni rivojlanishi

Bolalar musiqiy ta'limi

MMTda bolarni ijodkorligini rivojlantirishda sahnalashtirish.

Bolalar jismoniy tarbiyasi.

Maktabagcha ta’limga doir me’yoriy hujjatlar.

Mutaxassislik tanlov fanlar

Ishlab chiqarish amaliyoti

Elementar matematik tasavvurlarini shakllantirish.

Bolalarning ijtimoiy moslashuvi

Tasviriy faoliytga o’rgatish metodikasi.

Bolalar musiqiy metodikasi.

Tabiat bilan tanishtirish metodikasi

MTTda ta’lim faoliyatini loyihalash.

Bolalarni sahnalashtirish va ijodiy faoliyatga o’rgatish.

Maxsus pedagogika nazariyasi

Ishlab chiqarish amaliyoti.

Majburiy fan

Koreys tili

Rus tili

Koreys tilida so’zlashish.

Umumiy pedagogika

O’zbek tili va adabiyoti.

 

 

 

Dinshunoslik

Koreys tili

 Falsafa

Umumta’lim tanlov fan

 

 

 

Ofis dasturlarida amaliyot

O’zbekistonning eng yangi tarixi

Ingliz tili

Ta’lim amaliyoti

 

 

rasm topilmadi
Zoxidova Madinaxon
rasm topilmadi
LEE EUN KYUNG
rasm topilmadi
Madina Davlatova
rasm topilmadi
Usmanov Bahodirjon

              

Professor: LEE EUN KYUNG

 

Dars jarayonlari :

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@kiuf_uz
@kiuf_rasmiy
@kiufuz
+998954019454