Maktabgacha ta’lim
Maktabgacha ta'lim fakulteti
KIUF maktabgacha ta’lim fakulteti har tomonlama bilim va tajribaga ega bo'lgan maktabgacha ta’lim o'qituvchilarini tarbiyalashni o’z oldiga maqsad qilib qo’ygan. Bolalarning rivojlanishini tushunish uchun psixologik asosni, ta'limning falsafiy asosini, an'anaviy madaniyat va qadriyatlarni, zamonaviy jamiyat talablarini qabul qiladigan ijtimoiy asosni, maktabgacha ta’limning asosiy bilim va ta'lim metodikasini o'rganish orqali maktabgacha ta'lim nazariyasi o'rganiladi. Bundan tashqari, ta'lim va bolalarni parvarish qilish sohasidagi amaliy mashg'ulotlar orqali maktabgacha ta'lim mutaxassisi sifatida o'sishadi.
Maktabgacha ta'lim fakulteti bitiruvchilari maktabgacha ta'lim nazariyalarini o'rganadilar va amaliy mashg'ulotlar orqali kasbiy bilim va ko'nikmalarni rivojlantirib, nafaqat maktabgacha ta'lim muassasalarida, balki bolalar kitoblari nashriyotlari, televideniya, bolalar dasturiy ta'minoti va o'quv materiallarini ishlab chiqaruvchilar va bolalar ilmiy-tadqiqot institutlarida asosiy vazifalarni bajarishlari mumkin. O’qishni bitirgandan so’ng magistratura bosqichiga o'tib va magistratura hamda doktorlik darajalarini olgandan so'ng, universitet professori sifatida ma'ruzalar va tadqiqot ishlarida qatnashishlari ham mumkin
Ta'lim maqsad:
‘’ Ijodkorlik va o’z shaxsiyatiga ega bo'lgan professional maktabgacha ta’lim murabbiylarini tarbiyalash’’
21-asrning yangi bilimga ega bo'lgan jamiyatga asoslanib, yaxlit ta'lim va tajribaga ega bo'lgan maktabgacha yoshdagi bolalar o'qituvchilarini tarbiyalashga qaratilgan.
‘’ Ijodkorlik va o’z shaxsiyatiga ega bo'lgan professional maktabgacha ta’lim murabbiylarini tarbiyalash’’
Maktabgacha ta'limning asosiy tushunchalari va nazariyalarini tushunishga asoslanib, yosh bolalarning darajasi va alohida ehtiyojlarini aks ettiruvchi o'quv dasturini ishlab chiqish va qo'llash qobiliyatini rivojlantiradi.
Bolalarning jismoniy, kognitiv, ijtimoiy, nutq, hissiy va ijodiy rivojlanishi haqidagi tushunchalarni, umumiy va maxsus ehtiyojga ega bo’lgan bolalarni o'qitish va rivojlantirishga ta’sir ko’rsatuvchi ta'lim muhitining ahamiyati haqidagi qarashlarini oshiradi.
Maktabgacha ta'lim muassasalarida guruhlarni boshqarish va nazorat qilish bo’yicha tushuncha va ko'nikmalarni oshirish, bolalarning individual farqlarini inobatga olgan holda ta'lim va maslahat berish qobiliyatlarini rivojlantiradi.
Axborot-kommunikatsiya tarmoqlari va kompyuterlardan foydalangan holda darslarni olib borish, globallashuv uchun maktabgacha ta'limning samarali usullarini o'rganish singari kelajakdagi jamiyatda talab qilinadigan maktabgacha ta'lim uchun mas'ul shaxs sifatida bilim va ko'nikmalarni rivojlantiradi.
O'quv dasturi:
|
1-Kurs |
2-Kurs |
3-Kurs |
Mutaxasislik |
Nutq o’stirish metodikasi Bolalar psihologiyasi va psixodiagnostikasi Instrumental musiqa
|
Maktabgacha pedagogika Chaqaloqlarni rivojlanishi Bolalar musiqiy ta'limi MMTda bolarni ijodkorligini rivojlantirishda sahnalashtirish. Bolalar jismoniy tarbiyasi. Maktabagcha ta’limga doir me’yoriy hujjatlar. Mutaxassislik tanlov fanlar Ishlab chiqarish amaliyoti Elementar matematik tasavvurlarini shakllantirish. |
Bolalarning ijtimoiy moslashuvi Tasviriy faoliytga o’rgatish metodikasi. Bolalar musiqiy metodikasi. Tabiat bilan tanishtirish metodikasi MTTda ta’lim faoliyatini loyihalash. Bolalarni sahnalashtirish va ijodiy faoliyatga o’rgatish. Maxsus pedagogika nazariyasi Ishlab chiqarish amaliyoti. |
Majburiy fan |
Koreys tili Rus tili Koreys tilida so’zlashish. Umumiy pedagogika O’zbek tili va adabiyoti.
|
Dinshunoslik Koreys tili Falsafa Umumta’lim tanlov fan
|
Ofis dasturlarida amaliyot O’zbekistonning eng yangi tarixi Ingliz tili Ta’lim amaliyoti
|
Professor: LEE EUN KYUNG
Dars jarayonlari :